Saturday, October 11, 2014

Welkommen til min Norsk blogg!

Hallo Verden :D    

 Jeg Heter Kareem , jeg er egentelig fra Egypt , men jeg har flyttet ( Eller flykttet) til Norge for nesten to år nå.

(Beklager, min norsk er veldig dårlig og du skal finne veldig mye feil på ord, grammatikk og kanskje du skal forstår ingenting)

Jeg kommet til Norge i 29.12.2012 som fribyforfatter i Bergen, og etter at jeg kommet her beygynte jeg å ta Norskkurs på Nygård skole some ligger på Bergen sentrum ved siden av Grieghallen , og i ett og half år larte jeg mye norsk men jeg forstår ikke alt hva jeg høre espesielt når folken snakker veldig ført eller bruke dialekten , og fordi jeg ønsker å lære mer og bli flinkere tynket jeg om skrive en blog på Norsk om alt hva jeg ønsker å skrive om.

Men jeg har en veldig god og lang erfaring med å skrive på blog fordi jeg har establisert en blog på arabisk (Min morsmål) ni år siden , når jeg vær bodd i Egypt , det er veldig lang historie men var ikke lett , fordi I Egypt vi har mangler på ytringsfrihet og staten straffe de som viser meninger som Egyptisk samfunn er ikke fornøid med, det var veldig vanskelig tid jeg skal snakker om i andre blogginnlegger .

jeg skal prøve å skrive her om mitt liv i norge , hva jeg liker og hva jeg liker ikke , hva jeg gjøre daglig og alt hva jeg synes det er viktig å skrive om.

No comments:

Post a Comment